.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با هدف افزایش ارتقا ایمنی و جلوگیری از تصادم شناورها:
نصب و راه اندازی دستگاه رادار رفلکتور X,S DUAL BAND برروی بیکن نوک موج شکن در بندرامیرآباد
شمال نیوز : مهندس سیاوش رضوانی با اشاره به افزایش روز افزون تردد شناورها در بندر امیرآباد اظهار داشت دستگاه رادار رفلکتور X,S DUAL BAND به منظور افزایش ارتقا ایمنی ، جلوگیری از تصادم و بگل زدن شناورها در شرایط نامساعد آب و هوایی در این بندر نصب شده است.....
نصب و راه اندازی دستگاه رادار رفلکتور X,S DUAL BAND برروی بیکن نوک موج شکن در بندرامیرآباد شمال نیوز: دستگاه رادار رفلکتور X,S DUAL BAND برروی بیکن نوک موج شکن در بندرامیرآباد نصب و راه اندازی شد .    به گزارش واحد اطلاعات و اخبارروابط عمومی؛ مدیربنادرودریانوردی با اعلام این خبر گفت بندر امیرآباد به عنوان بندر پیشرو در کشور اقدام به نصب و راه اندازی یک دستگاه رادار رفلکتور X,S DUAL BAND برروی بیکن نوک موج شکنی غربی کرد.

مهندس سیاوش رضوانی با اشاره  به افزایش روز افزون تردد شناورها در بندر امیرآباد اظهار داشت دستگاه رادار رفلکتور X,S DUAL BAND به منظور افزایش ارتقا ایمنی ، جلوگیری از تصادم و بگل زدن شناورها در شرایط نامساعد آب و هوایی در این بندر نصب شده است.

وی همچنین افزود این دستگاه قادر به دریافت امواج بر روی فرکانسهای راداریX,S BAND  شناورها در حدود ۷ مایلی می باشد که با تقویت و ساطع کردن این امواج از فرستنده ها موجب کاهش تصادم شناورها به موج شکن و تثبیت موقعیت کشتی نسبت به موج شکن در هوای مه آلود می شود.

 

دستگاه رادار رفلکتور X,S DUAL BAND  برروی بیکن نوک موج شکن در بندرامیرآباد نصب و راه اندازی شد        
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.17 seconds.